تیکت فلای

  • ۰
  • ۰

اطلاعاتی در مورد خرید مبل ال

انتخاب مبلمان و چیدیمان آن به ظاهر کار آسانی است ولی در اصل دشوار و سخت می باشد به این دلیل که شما باید ابتدا تمامی شرایط و عوامل منزلتان را بسنجید و طبق سلیقه و چیدمان منزل مبلمانتان را انتخاب کنید.همچنین می توانید برای خرید از متخصصین این کار هم جهت راحت انتخاب کردن مبلمانتان مشورت بگیرید. مبل ها انواع و جنس ها و شکل های مختلفی دارند که معمولا مبل ال مورد استقبال اکثر مردم قرار می گیرد .

مبل ال
مبل ال

مبل ال چه مبلی است؟

این مبل ها همان گونه  که از نامشان پیداست به صورت L هستند و چیدمان آنها در کنج و یا زاویه قرار می گیرند و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب می باشند و فضای کمتری را اشغال خواهند کرد. برای تهیه ی این گونه مبل ها ابتدا باید دیوار و گوشه های خانه را مد نظر بگیرید چرا که این گونه مبل های L را نمی توان مجزا از هم قرار داد بلکه باید به هم چسبیده باشند.

ابعاد و استانداردهای مناسب جهت خرید مبل ال

امروزه مبل های موجود در بازارها دارای اندازه های مختلفی هستند که هر کسی به نسبت فضایی که دارد مبلش را خریداری می کند. برای خرید مبل ابتدا باید فضای اتاق نشیمن یا محلی که قرار است مبل را قرار دهید را اندازه بگیرید به این صورت که طول و عرض و ارتفاع اتاق را اندازه زده تا مبلتان را بر اساس آن انتخاب و خریداری کنید. مبل های ال علاوه بر زیبایی و راحتی فضای کمتری از اتاق شما را خواهند گرفت. همچنین به دلیل داشتن تعداد صندلی بیشتر بسیار باصرفه تر می باشند. رایج ترین سایز برای مبل ال سه نفره طولی 198 سانتی متر و عرضی 223 سانتی متر دارد. همچنین عمق صندلی یا نشیمن گاهش 90 تا 100 سانتی متر است و ابعاد مبل های 5 نفره و بیشتر نیز متنوع می باشند و قیمت هر کدام به نسبت آن متنوع می باشد.

از مزیت های خرید مبل ال این است که این مبل ها به دلیل ماهیت و شکل ساختاری که دارند باعث می شوند که همگی افراد منزل یا مهمانان دور هم جمع شده و به هم نزدیک تر هستند و صمیمیت در این گونه مبل ها نسبت به سایرین بیشتر است.

رنگ و جنس مبل های ال

مطمعنن برای خرید مبلمان منزلتان نسبت به رنگ دکور به سراغ خرید آنها می روید و با توجه به رنگ دیوار و سایر دکوراسیون منزلتان رنگی برای مبل در نظرتان است . گرچه در بازارهای فروش مبل تنوع رنگی زیاد است و شما را وسوسه انگیز خواهد کرد ولی شما معمولا با رنگی خاص که مد نظرتان است به سراغ خرید مبل می روید. همچنین برای راحتی خود بهتر است بدانید که چه سبک مبلی را بیشتر دوست دارید و می پسندید و به منزل شما چه سبک مبلی بیشتر می آید و طبق سلیقه  و راحتی تان به سراغ خرید مبل بروید. قبل از خرید مبلمان به نکاتی مانند راحت بودن نشیمن گاه ، ارتفاع و طول و عرض مبل و رسیدن پاها به زمین و راحتی آنها نیز توجه کنید.

مبل ال
مبل ال

برای خرید مبل ال می توانید به فروشگاه های معتبر در سراسر شهر مراجعه کنید که امروزه خوشبختانه تنوع و کیفیت بالای مبل در بازارها بالا رفته و خرید را برای شما آسانتر کرده است. همچنین می توانید سری هم به نمایشگاه های سطح شهر زده و از اجناس متنوع آنجا هم دیدن کنید. مبل ال به دلیل استقبال بالا در تمامی فروشگاه های سرتاسر کشور با تنوع بالا دیده می شود. علاوه بر این می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی مبلتان را بخرید.

تنها تفاوت در خرید مبل هزینه و قیمت آنها می باشد که هر فروشگاه ممکن است قیمتی را در نظر داشته باشد اما معمولا نمایشگاه ها قیمتی مناسبتر از فروشگاه های سرتاسری دارند.علاوه بر این کارگاه های تولیدی در شهر وجود دارد که قیمت پایین تری نسبت به بازار دارند و می توانید با مراجعه به آنها مبل تان را خریداری کنید. قیمت مبل به جنس پارچه ، چوب بکار رفته در آن ، اندازه و سبک و ظرافت مبل بستگی دارد که شما متناسب با بودجه ای که در نظر دارید می توانید مبلتان را تهیه کنید. میزان چوب و نوع پارچه ی به کار رفته در ساخت مبل بی شک در قیمت آن تاثیر گذار می باشد.

  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • ali hashemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی