تیکت فلای

  • ۰
  • ۰

مبل استیل

مبل در هر خانه می تواند زیبایی و حسی شاد را به فضای منزلتان ببخشد. برایخرید مبل منزل خود به راحتی می توانید به فروشگاه های سرتاسر کشور مراجعه کرده ومبل منزل خود را خریداری کنید ولی بدانید که خرید مبلمان نکات مهمی را هم دارد کهباید قبل از خرید با آنها آشنا باشید. حال در اینجا می خواهیم در مورد مبل استیلبرایتان مقاله ای بنویسیم، همراه ما باشید.

مبل استیل
مبل استیل

مبل استیل چه مبلی است؟

مبل استیل بر خلاف مبل های راحتی از ترکیب چوب و پارچه ساخته می شود ومبلمانی رسمی می باشد که در تولید آنها ظرافت و طراحی خاصی به کار رفته است. قسمتتکیه گاه این مبل ها بلند و صاف بوده و به دلیل داشتن پایه های بلندی که دارد نشتو برخاست از روی آنها به راحتی صورت می گیرد.اما استفاده از این مبل ها برایآپارتمان های کوچک توصیه نمی شود زیرا این گونه مبل ها به دلیل داشتن ارتفاع زیاددر قسمت پشتی آنها دارای چیدمان خاصی بوده و مناسب فضاهای وسیع می باشد.اگر فضایکافی برای خرید دو دست مبل را دارید بهتر است برای استفاده ی عادی و روزانه ی خوداز مبلمان راحتی استفاده کنید و مبلمان رسمی را برای مهمانی هایتان قرار دهید.زیرا مبلمان راحتی هم سبک بوده و هم به دلیل استفاده از پارچه به تنهایی در ساختآنها نرم و نشست و برخاست روی آنها راحت تر می باشد.همچنین بدانید سنگین بودنمبلمان نشان دهنده ی کیفیت خوب مبل نمی باشد سعی کنید مبلمانی خریداری کنید که همراحت و با دوام باشد و هم سبک و قابل حمل باشد.

تولید کننده ی مبل های استیل برای زیباتر کردن مبل ها دور دسته هایمبل یا بین چوب و پارچه از نوارهای تزئینی استفاده می کند که ظاهری شیک و زیبا بهمبل های استیل می بخشد. لازم به ذکر است که اگر فرزند کوچک دارید یا جزء خانوادههای پرجمعیت هستید باید بسیار مراقب این گونه مبل های تزئین شده باشید زیرا درصورت کنده شدن هر گونه از نوارهای تزئینی زیبایی مبلمانتان از بین خواهد رفت.

ویژگی های مبل استیل خوب نسبت به سایر مبل ها

از مهمترین ویژگی مبل استیل می توان به جنس ساخت مبل ،ارتفاع بلندترنسبت به سایر مبل ها ، منبت کاری و تزئینات و ظریف کاری بیشتر، وزن بالای مبل،داشتن تشک دوبل یک تکه ، استفاده از چوب های راش ، گردو در ساخت دسته ها و پایههای مبل و داشتن تاج شیک نیز اشاره کرد. همچنین با دوام بودن این مبل های استیل یاسلطنتی نسبت به مبل های راحتی و کلاسیک از دیگر نقاط قوت این گونه مبل ها به حسابمی آید.

نحوه ی شستن مبل استیل بدون آسیب دیدن

اگر مبلمان منزلتان کثیف شده جای نگرانی نیست ما به شما سه روش شستن مبل را آموزش می دهیم.

روش اول استفاده از بخار شوی می باشد، شستن مبل با استفاده از بخار شوی مبلمان شما را کاملا تمیز و ضد عفونی خواهد کرد.روش دوم استفاده از آب ولرم به همراه شامپو فرش می باشد، که در این روش یک ابر فشرده ی بزرگ را به محلول ذکر شده آغشته کرده و پارچه های مبل را با آن بسابید و با یک ابر خیس دیگر کف روی سطح مبل را تمیز کنید. روش سوم که راحت ترین نوع تمیز شدن مبلمان می باشد ، سپردن مبل به مراکز شستن مبلمان می باشد. از هر روش که استفاده می کنید بدانید که در آخر با استفاده از وسیله ای مناسب مانند سشوار از چروک شدن پارچه ی مبل جلوگیری کنید.

قیمت مبل استیل

هنگام خرید کالا یا محصول مورد نظر بعد از کیفیت و دوام و زیبایی محصول ، هزینه ی آن بسیار مهم می باشد. اگر بخواهیم از نظر قیمت مبلمان استیل را با مبل کلاسیک و راحتی مقایسه کنیم مشخص است که مبل استیل به دلیل داشتن ظرافت و طراحی بیشتر از سایر مبل ها گرانتر هستند و مبل های کلاسیک و بعد مبل راحتی از نظر قیمتی به این ترتیب قرار می گیرند. همچنین اگر هزینه ی زیادی برای خرید مبل ندارید و دلتان مبلی شیک و زیبا می خواهد ، می توانید مبلمان کلاسیک را خریداری نمایئد. ذکر این نکته الزامی است که بسیاری از فروشگاه های مبلمان ، مبل های کلاسیک یا استیل و حتی راحتی را به صورت اقساطی به مشتری می دهند و بسیاری از فروشگاه ها مجهز به سیستم فروش غیر حضوری یا آنلاین در فروشگاه خود می باشند که علاوه بر فروش در شهر خود می توانند به سایر شهر های دیگر هم مبلمان را ارسال کنند.

انتخاب رنگ مبل اسیل چه تاثیری در فضای خانه دارد؟

انتخاب رنگ مبل بر می گردد به علاقه و سلیقه ی مشتری ، که هر شخص با توجه به چیدمان منزل و رنگ قالی یا پرده ی خانه اش مبلمانش را انتخاب می کند. اما می توان گفت رنگ های کرم یا سفید فضای خانه ی شما را بزرگتر و وسیع تر نشان خواهند داد  و رنگ های تیره فضا را کوچک نشان می دهند.ولی خب داشتن مبلمان رنگ روشن مراقبت بسیاری می خواهد زیرا به دلیل روشن بودن رنگشان به سرعت لک می گیرند. همچنین جهت چیدمان مبل سعی کنید آنها را چسبیده به دیوار بگذارید تا فضای اتاق را کوچکتر نشان ندهد.علاوه بر فروشگاه های مبلمان می توانید شما عزیزان به همراه خانواده سری هم به نمایشگاه های فروش مبل یا سرویس خواب بزنید و آنجا تنوع و جنس و رنگ پارچه و مبلمان را ببینید و در صورت انتخاب خریدی ارزان و با کیفیت داشته باشید و بعد از خرید مبلمانتان را مطابق همان چیزی که انتخاب کرده اید درب منزل تحویل بگیرید.

  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • ali hashemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی