تیکت فلای

  • ۰
  • ۰

سرویس خواب

سرویس خواب امروزه جزء ملزومات واجب هر خانه ای می باشد که علاوه بر راحتی هنگام خواب ، فضای اتاق را شیک و زیبا و دلنشین می کند .حال این سوال برایتان پیش می آید که سرویس خواب ام دی اف خوب است یا ملامینه؟یا اصلا ملامینه چیست؟ چرا بعضی سرویس خواب ها اینقدر ارزان و برخی گران هستند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا انواع جنس ها، قطعات و نحوه ی کیفیت سرویس خواب ها را با هم بررسی کنیم

سرویس خواب
سرویس خواب

.

جنس سرویس خواب

به جرات می توان گفت که اولین و مهمترین عامل در جهت انتخاب سرویس خواب جنس آن می باشد. سرویس خواب های موجود در بازار از 4 نوع ماده ساخته شده اند که شامل: فلز ، ورق ملامینه ، ام دی اف و چوب می باشند. مطمعنن سرویس خواب چوبی از ام دی اف گرانتر است و ام دی اف از ملامینه و در آخر سرویس خواب فلزی قرار می گیرد.معمولا سرویس خواب های فلزی از جنس آهن بوده و تمامی قسمت هایش از فلز ساخته می شود که به اندازه ی سرویس های چوبی با ظرافت نمی باشند. اگر قصد خرید سرویس خواب ارزان را دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید می توانید سرویس خواب فلزی را انتخاب کنید. سرویس خواب های ملامینه دارای روکشی از جنس ملامین بوده که امروزه طرفداران زیادی دارند و به نوعی فانتزی و شیک طراحی و تولید می شوند. همچنین اگر قصد دارید سرویس خواب محکم و بادوامی داشته که سالیان درازی برایتان کار کند می توانید ام دی اف را انتخاب کنید که هم ظاهری زیبا و هم بسیار بادوام می باشند.

ویژگی های سرویس خواب کودک

یکی از مهم‌ترین لوازم در زمان تولد نوزاد تخت آن است. به این دلیل که ماه‌های اول سال کودک بیشتر در خواب و در گهواره و یا تخت خواب می باشد. قبل از خرید سرویس خواب برای کودک ابتدا درباره ی این مساله فکر کنید که آیا می‌خواهید یک سرویس خواب بسیار با کیفیت و با دوام و چوبی بخرید که سال‌های زیادی برایتان کار کند و در تمام طول دوره کودکی تا نوجوانی فرزندتان با او بماند، و یا می‌خواهید سرویس خوابی خریداری نمائید که کیفیتی متوسط داشته باشد و بعد از چند وقت عوضش کنید و سرویس خواب جدیدی برای کودکتان بگیرید؟ برخی از والدین می‌خواهند که برای امنیت بیشتر، کودکشان در تخت‌های کوچکی بخوابند که ارتفاع کمتری هم دارند. مثلا برای یک کودک مدرسه‌ای، تخت فول سایز یا دوقلو اندازه‌ای امن و مناسب است. همچنین اگر اتاق کودک شما فضای کافی برای گذاشتن دو تخت خواب را ندارد می توانید با انتخاب تخت دو طبقه که بسیار شیک و زیبا و با کیفیت بالا تولید شده ، این مشکل را برطرف نمائید.

نکاتی که در زمان خرید تخت نوزاد به آن باید توجه شود شامل :

  1. سایز و اندازه ی تخت خواب نوزاد و کودک
  2. ارتفاع و قابلیت تنظیم
  3. پایداری
  4. لوازم تزئیناتی
  5. ست ملحفه و تشک
  6. چرخ‌های متحرک

بعضی تخت‌ها مخصوص کودکانی با جسه ی کوچکتر ساخته شده‌اند، مانند کودکانی که از مرحله ی نوزادی وارد مرحله ی کودکی شده و قصد دارید گهواره ی آن‌ها را به تختخواب تغییر دهید . نوعی دیگر از تخت‌ها نیز وجود دارد که سایز آن‌ها قابل تغییر است و می‌توان با بزرگ شدن جسه ی کودک، تخت را نیز بزرگ کرد. بعضی از تخت‌ها نیز هستند که از دوقلو به فول سایز و بالعکس تغییر سایز می‌دهند.تنها سه سایز استاندارد تخت برای کودکان وجود دارد؛ تخت دوقلو، گهواره و فول سایز . سرویس خواب های نوجوان هم دارای سایز بندی می باشند که می توانید نسبت به قد و وزن فرزندتان نوع ف رنگ و جنس آن را انتخاب و خریداری نمائید.

هزینه های جانبی سرویس خواب

بعد از خرید تخت هزینه‌های دیگری، مانند خرید تشک، پاف سرویس خواب، باکس‌های کناری سرویس خواب، لحاف یا ملافه، بالش‌ها و … نیز به هزینه ی کلی اضافه می شود. قیمت خرید سرویس خواب به عوامل زیادی بستگی دارد مثلا تخت خواب یک نفره نسبت به تخت خواب دو نفره ارزانتر می باشد و یا تخت خواب ام دی ام از ملامینه گرانتر می باشد. همچنین سرویس خواب هایی که ظرافت بیشتری در آنها به کار رفته از سایر سرویس هایی که ساده تر هستند نیز گرانتر می باشند. نوع پارچه و جنس چوب و زیره ی تخت ، رنگ و کیفیت محصول همگی در قیمت آن تاثیر گذار خواهند بود.

امروزه سرویس خواب در تمامی خانه ها وجود دارد و برای جهیزیه و سیسمونی یکی از لوازم اصلی و ضروری به حساب می آید. با برپا کردن نمایشگاه های سرویس خواب یا مبلمان شما می توانید نمونه های مختلفی را در آنجا مشاهده کنید و جهت اطلاعات بیشتر از مشاورین کمک بگیرد. همچنین می توانید برای خود و فرزندانتان در همان نمایشگاه همزمان سرویس خواب انتخاب و با کمترین هزینه درب منزلتان تحویل بگیرید. همچنین می توانید با خرید یکجا از فروشندگان هم تخفیفات ویژه ای دریافت کنید و یا حتی برخی فروشندگان جهت خرید شما از غرفه شان به شما اشانتیون می دهند.

سرویس خواب
سرویس خواب

راهنمای خرید سرویس خواب عروس

با پیشرفت تکنولوژی و به لطف فضاهای مجازی شما عزیزان می توانید در هر کجا که هستید با سرچ کردن نام فروشگاه مورد نظر یا عبارت ((خرید سرویس خواب عروس )) در لپ تاپ یا گوشی خود انواع و اقسام سرویس خواب های شیک و زیبا را مشاهده کنید و حتی می توانید با شماره های درج شده زیر صفحه جهت مشاوره ی غیر حضوری تماس بگیرید و بعد از انتخاب کالای مورد نظرتان آن را درب محل مورد نظر تحویل گرفته و در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • ali hashemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی